26 juni 2017 om 00:00
iBOOD

De leukste uitjes

Product expert aanwezig

De leukste uitjes
Adrenaline boven!

Slippen of driften. Met een 4x4 of een quad rijden. Airsoft of paintball. Deze flash sale staat bol van de leuke activiteiten. De ene is al wat leerzamer dan de andere, maar allen staan ze garant voor een onvergetelijke ervaring. Trakteer jezelf of je vrienden op een van deze leuke activiteiten. De meeste activiteiten zijn trouwens ook geschikt voor een vrijgezellen- of een bedrijfsuitje.

De Eventsbakery-Expert is vanaf 28 juni gedurende de dag enkele keren online.

26 juni 2017 om 07:29
dennis.mark Gebruiker

Goedemorgen,

Vraagje, is het 3 uur driften incl. auto?

26 juni 2017 om 11:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je drift inderdaad in een auto van Eventsbakery.

26 juni 2017 om 08:08
jurgen323 Gebruiker

Verplicht ook een schone onderbroek meenemen ????

26 juni 2017 om 11:07

Dit is niet verplicht, Jurgen ;-)

26 juni 2017 om 09:04
jurgen323 Gebruiker

Bij de slipcursus staat op hun site, je ‘mag gebruik maken van onze auto een vw golf.

Maar dit mag, maar zitten er dan nog kosten aan of hoe zit dit?

26 juni 2017 om 10:28
jurgen323 Gebruiker

Heb al antwoord via hun website. Via de mail contact gezocht, de slipcursus is met auto’s van hun, niet met eigen auto.

26 juni 2017 om 11:08

Dat is correct Jurgen. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden, zoals je wellicht per mail ook al hebt begrepen.

26 juni 2017 om 12:19
Steegen1992 Gebruiker

Mag je iemand achterop nemen op de Quad?

26 juni 2017 om 15:20
Moderator Paul Moderator

In verband met de veiligheid is dit niet toegestaan.

27 juni 2017 om 00:07
Steegen1992 Gebruiker

Ooh oke jammer.

Was wel leuk geweest met de vriendin

27 juni 2017 om 11:42
Moderator Paul Moderator

Je kunt natuurlijk ook 2 vouchers kopen zodat jullie allebei kunnen gaan quadrijden. Nog leuker!

28 juni 2017 om 00:12
Steegen1992 Gebruiker

Dat durft ze niet :)

26 juni 2017 om 17:20
Remco00000 Gebruiker

Ik zie op de website van bakery alleen nog als vrije datum 12 augustus staan. Alles beschikbare tijdens staan op 19.00 uur. Het ticket verloop begin september. Dus als 12 augustus niet uitkomt is de aankoop niks meer waard?

26 juni 2017 om 21:12
_Thomas Gebruiker

Ik vind dit wel een zeer goede vraag. 12 augustus staat er hier ook niet, ik zie alleen 31 augustus staan en dan latere donder- en zaterdagen. Alles om 19u. Ik kijk voor 1u quad en 1u offroad in Eindhoven…

28 juni 2017 om 15:32
Official Product Expert Eventsbakery-Expert Official Product Expert

Hi,

De geldigheid van het ticket komt niet zo krap. Indien gewenst kunnen we dit verlengen.

Ook kunnen we in overleg altijd extra data toevoegen.

Ik zie dat de komende periode wat weinig beschikbaar is, dus dat gaan we sowieso uitbreiden.

26 juni 2017 om 17:22
hafmans@hotmail.com Gebruiker

In welke periode is de voucher te besteden?

27 juni 2017 om 09:11

De vouchers zijn geldig tot en met 10 september (zie de pagina “Specificaties”).

26 juni 2017 om 17:31
Hepas Gebruiker

Zie ik het niet helemaal goed? Op de site kost een drie uur durende slipcursus 64.95 en geen 179 Euro ….

27 juni 2017 om 09:58

Klik hierrr voor de slipcursus, in de rechter kolom vind je de prijs van € 179.

De prijs waar jij naar refereert is de richtprijs als je met een grote groep komt.

26 juni 2017 om 19:24
Zplus Gebruiker

Jammer weer geen ANTI slip curcus in de aanbieding????

26 juni 2017 om 19:56
Moderator Paul Moderator

Bij een antislip cursus leer je alleen het voorkomen van een slip. Bij deze cursus kun je naast het voorkomen ook ervaren hoe het is om in een slip te raken en dit weer te corrigeren. Erg leerzaam! :)

26 juni 2017 om 19:57
Ramses1986 Gebruiker

Ik heb enkele maanden 2x voucher besteld voor Driften en heb geen voucher gekregen, al 3maal aangekaart bij ibood.com nooit reacties gekregen, ik ben hier zeer kwaad om!

26 juni 2017 om 20:04
Moderator Paul Moderator

Beste Ramses,

Mogelijk zijn de emails met vouchercode toentertijd in het spamfilter terechtgekomen of over het hoofd gezien. De emails hebben als titel “Je iBOOD bestelling met SOxxxxxxx is verzonden!” en verderop in deze mails vind je de benodigde code. 
Het is uiteraard niet de bedoeling dat je geen reactie van iBOOD krijgt wanneer je dit aankaart. Excuses daarvoor. Ik kan me goed voorstellen dat je daar kwaad om bent. 
Ik ga jouw melding doorgeven aan de klantenservice, zodat zij de emails met code (opnieuw) kunnen toezenden.

Vriendelijke groet, Paul

27 juni 2017 om 07:19
Ramses1986 Gebruiker

Dat zou ik erd appreciëren, eens ik de vouchers heb, langs waar moet ik dan gaan om deze te valideren?

27 juni 2017 om 09:09

Hoi Ramses,

Aanvullend op Paul: De mail met daarin de vouchercodes is verzonden op 7 maart 2017 om 13:32. Wellicht dat je hem a.d.h.v. die datum terug kunt vinden.

Paul heeft onze Customer Service overigens al gevraagd om de mail opnieuw te sturen. In deze mail staat een link waar je de voucher kan verzilveren.

Wil je het ons op dit forum laten weten als de voucher maandag nog niet bij je binnen is? Want dan gaat er mogelijk iets fout in het mailverkeer tussen ons en jou.

Groeten,
Bas

28 juni 2017 om 12:58
Moderator Wessel Webcare Moderator

Beste Ramses,

Ik heb de vouchercode’s zojuist nogmaals naar jou toe gestuurd (op het e-mailadres wat er in jouw iBOOD-account staat). Check voor de zekerheid de spam-box van jouw e-mail server.

De instructies hoe de code’s te valideren zijn wordt ook in de e-mail genoemd.

Groeten,
Wessel

28 juni 2017 om 19:06
Ramses1986 Gebruiker

net de voucher voor de eerste keer ontvangen, om te ondervinden dat ze eind augustus verlopen en de eerst mogelijke boekdatum in september is…

dit kan toch écht niet waar zijn?

28 juni 2017 om 19:08
Ramses1986 Gebruiker

Alsook zie ik dat ik ze 10 meer betaald heb dan ze nu worden aangeboden, best zuur!

gezien ik al 2x 10 euro teveel betaald heb verwacht ik op zijn minst dat ik een afspraak mag maken in september.

29 juni 2017 om 00:06
Moderator Paul Moderator

Hallo Ramses,

Ik raad je aan om te bellen met Eventsbakery en jouw situatie voor te leggen, zodat zij je wellicht een oplossing kunnen bieden.

Vriendelijke groet, Paul

29 juni 2017 om 12:27
Ramses1986 Gebruiker

Dus ibood.com maakt zich schuldig aan nalatigheid bij naverkoop service an stuurt je dan wandelen? Ik hoop maar dat jullie partner zich wél wat flexibel wil op stellen, anders laat ik het er niet bij. Tbc..

27 juni 2017 om 11:03
Yalo Gebruiker

Beste,

Ik ben geïnteresseerd in drift cursus maar graag had wat meer info over wat ik thuis aankrijg is het een kaart of een datum en uur en alle dergelijke info hier rond.

Mvg

28 juni 2017 om 11:35

Je ontvangt na aankoop een mail met daarin een vouchercode. Deze kun je inwisselen op de website van Eventsbakery, zodat je zelf een geschikte datum kunt uitzoeken binnen de beschikbare data.

27 juni 2017 om 11:23
NitroZ Gebruiker
27 juni 2017 om 11:38
Moderator Paul Moderator

Hallo NitroZ,

Tijdens de cursus maak je gebruik van een auto van Eventsbakery. 
Die mag je na afloop echter niet mee naar huis nemen.. :)

Vriendelijke groet, Paul

27 juni 2017 om 15:47
NitroZ Gebruiker

Aah okay, jammer dat je hem niet mee mag nemen naar huis.

Is het wel mogelijk okp een Zondag? Want dat is wel een must voor mij persoonlijk.

27 juni 2017 om 17:08
Moderator Paul Moderator

De slipcursus wordt gehouden in Gouda en Eindhoven en volgens de website van Eventsbakery is het alleen te boeken op zaterdag(avond), dus helaas niet op zondag.

28 juni 2017 om 15:11
SMEKA Gebruiker

De voucher is maar inwisselbaar tot 10 september. Op de website van Eventsbakery-Expert zijn de eerste plaatsen in Eindhoven pas vrij op 14 september. De voucher kan m.a.w. dus niet meer ingewisseld worden?

28 juni 2017 om 15:35
Official Product Expert Eventsbakery-Expert Official Product Expert

Hi,

De geldigheid van het ticket komt niet zo krap. Indien gewenst kunnen we dit gewoon verlengen.

Ook kunnen we in overleg altijd extra data toevoegen.

Ik zie dat de komende periode wat weinig beschikbaar is, dus dat gaan we sowieso uitbreiden.

28 juni 2017 om 15:56
SMEKA Gebruiker

Bedankt voor uw snelle reactie!

Mag ik erop vertrouwen dat mijn voucher vanaf het moment dat ik hem koop, nog ingewisseld kan worden? Die verlenging is dat kosteloos? Die uitbreiding is in overleg met de firma Eventsbakery?

28 juni 2017 om 16:54

De geldigheid van de vouchers is verlengd tot 1 december. We passen dit momenteel aan in onze teksten :-)

28 juni 2017 om 19:37
SMEKA Gebruiker

Ondertussen is alles met driften in Eindhoven al volzet tot en met december :/

28 juni 2017 om 19:48
SMEKA Gebruiker

Ik heb het gevoel dat als je een voucher bestelt, de kans heel klein / onbestaande is dat je hem kan verzilveren aangezien op jullie website alle data al volzet zijn :/

29 juni 2017 om 00:11
Moderator Paul Moderator

Ik begrijp dat je momenteel dat gevoel kunt hebben, maar dat is niet nodig. De Product Expert heeft aangegeven dat ze hun best gaan doen om extra data toe te voegen, zodat aangeschafte vouchers gewoon verzilverd kunnen worden.

29 juni 2017 om 09:20
Nikeness Gebruiker

Kan je 3u slipcursus plus 3u driften op 1 dag doen?

Zo mooie uitstap zijn..

29 juni 2017 om 10:42
Ari.Gold Gebruiker

Als je een datum kan vinden waarop ze na elkaar vallen, tuurlijk!

29 juni 2017 om 12:00
ibendamen Gebruiker

Waar kan ik de beschikbare data voor het offroad en quad rijden vinden?

20 september 2017 om 15:42
jamie199124 Gebruiker

Beste, ik heb reeds niets ontvangen van deze deal. Zag er wel naar uit maar nog steeds niets gekregen waarschijnlijk is er iets mid gelopen. Mvg jamie vande wiele

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.