15 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Experience Events

Product expert aanwezig

Experience Events
Once in a lifetime ervaringen

Er zijn van die dingen in het leven waarvan we denken dat deze alleen maar voorbehouden blijven aan de happy few. Echter is dat niet zo. Ook jij kan kan een ritje maken in een Aston Martin, een Ferrari of een dikke Audi R8. Een vlucht in een helicopter is ook gewoon mogelijk!

Scoor in deze Flash Sale een voucher naar keuze, scoor hem en je bent een ervaring rijker die je bij zal blijven. En daar draait het tenslotte toch om? Leef! En voor het geld hoef je het niet te laten.

15 juni 2018 om 04:42
Tomba37 Gebruiker

iBood, slippen kan iedereen al.

Dus eigenlijk zijn die door jullie genoemde “slipcursussen” ook een soort van drift cursussen?  Of krijg je te horen hoe je alle elektronische snufjes en hulpmiddelen in de moderne auto moet uitzetten om on een slip te komen?   Ja ja…   iBood, slippen kan iedereen al. Het is een ANTI slipcursus!   Sorry zit in die wereld en wij ergeren ons er steeds aan, net als “stoplicht” nee….je mag er ook gerust doorrijden als het groen is hoor… heet een VERKEERSLICHT. Stoplicht zit op je auto… is je remlicht! Maar goed.. ik sla door op de vroege morgen.

Raad wel iedereen aan deze cursus te volgen, eeuh nee ik ben geen medewerker hoor hahaha.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 04:46
Sjjimmie Gebruiker

Zeiksnor

Beantwoorden

15 juni 2018 om 06:38
SjonnieK Gebruiker

Ik begrijp dat jullie de mensen leren om niet te slippen? Maar je leert de mensen niet hoe om te gaan met een auto als ze wel slippen? Zou dan nooit een cursus bij je doen ;-)

Beantwoorden

15 juni 2018 om 08:17
micwit Gebruiker

Dan is rijles bij jou zeker ook anti-botsles of zo? Iedereen krijgt die auto wel in beweging tenslotte, daar heb je geen les voor nodig.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 09:44
Official Product Expert Experience Events Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

Je slaat een beetje door inderdaad, maar als “kenner” snap ik wel goed wat je bedoeld.
Wij geven absoluut hele serieuze cursussen en hebben daar ook goed gediplomeerd personeel voor in dienst.
Groot voordeel, we geven onze slipcursussen op 8 locaties door Nederland in nieuwe auto’s.

Je bent altijd welkom om het een keer bij ons te ervaren :-)

Fijne dag,
Quinten

Beantwoorden

16 juni 2018 om 22:51
Zplus Gebruiker

Slaat niet door hoor….!!. Als je een curcus doet en je zegt slipcurcus dan zeggen ze dat je verkeerde adres ben. Het is nog steeds een ANTI slipcurcus.

Beantwoorden

16 juni 2018 om 22:59
Moderator Berlinda Moderator

Beste Zplus,

Ik snap je. Ik geef je opmerking door. Als je op de cursus niet in de slip doet raken, heb je ook geen oefening om uit de slip te raken. Dan weet je ook niet vooraf hoe te anticiperen op een slip. Liever vooraf op de weg voorkomen dat je in de slip raakt, dan eruit moeten komen.
Groetjes,

Berlinda

Beantwoorden

15 juni 2018 om 09:01
donkickass Gebruiker

Een halfuur rijden waarvan 15 hele minuten zelf… serieus??

Man man man

Beantwoorden

15 juni 2018 om 09:20
Jeroen66 Gebruiker

Je hebt gelijk. Ik heb dit ooit voor mn zoon geregeld via ticketveiling, was dus nog goedkoper. Je spreekt af in de haven van Huizen, dus in die 15 minuten kun je alleen maar door een gebied rijden van 50 kmh en veel verkeersdrempels. Niet echt spannend.

Maarrrr, je kunt wel zeggen dat je in een Aston Martin hebt gereden!

Beantwoorden

15 juni 2018 om 09:40

Goedemorgen Jeroen,

Zo is het inderdaad, als je langer gaat rijden ga je zeker de snelweg op.

Wij vinden het in een kwartier te gevaarlijk om direct met de sportwagens de snelweg op te rijden.
Bij een half uur rijden (je kunt dan bijboeken) ga je gegarandeerd wel de snelweg op.

Het is overigens per locatie verschillend wat voor route je gaat volgen, wij rijden door heel Nederland en ook in diverse plaatsen in België. 

Fijne dag verder,
Quinten

Beantwoorden

15 juni 2018 om 12:18
Justice5000 Gebruiker

Ibood is best leuk maar de titels zijn misleidend. 30minuten heli en segway terwijl de helikoptervlucht maar 6 min duurt.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 12:35
motormuis001 Gebruiker

30 minuten rijden in een auto van een niet bestaand merk ruikt naar oplichting (Ferarri) ;-)

Edited by: Paul
de tekstschrijver was zo onder de indruk dat een R op de verkeerde plek is gekomen in de naam

Beantwoorden

15 juni 2018 om 14:32

De beleving met uitleg en veiligheidsinstructies zit in de tijd. 
De vlucht zelf duurt 6 minuten, je mag ook nog op de Segways rijden inderdaad.

Beantwoorden

17 juni 2018 om 10:46
puurpindakaas Gebruiker

Toevallig heb ik afgelopen vrijdag de vlucht met de helicopter gedaan. Heb daar overigens een stuk minder voor betaald dan het bedrag dat hier wordt genoemd (30% van dit bedrag). Uitleg over de helicopter was er niet (dus totaal niet; ook niet een beetje). Je wordt op een bankje gezet en wacht op je beurt. Zelf zou ik tussen 15:15 – 15:45 aan de beurt zijn maar ik vloog om 16:10. En die veiligheidsinstructies bestanden uit de opmerking dat je niet je armen omhoog moest steken als je op een helicopter afliep met draaiende rotor.

Ik vond het een leuke ervaring maar ik wilde dan ook perse een keer in een helicopter vliegen. Dus voor mij was dit het wel waard. En gek genoeg voelde 6 minuten best lang. Maar dat komt ook omdat ik dit nog nooit gedaan had.

Beantwoorden

17 juni 2018 om 12:13
puurpindakaas Gebruiker

Met de extra opties gaat het een beetje vreemd. Ik zou die gewoon niet nemen. Als je bijvoorbeeld extra tijd neemt verwacht je in plaats van 6 minuten 12 minuten te vliegen. Maar zo werkt het niet. Ik zag afgelopen vrijdag dat mensen met verlenging 6 minuten vlogen, vervolgens landen om mensen uit de helicopter te halen en nieuwe erbij te zetten en vervolgens nog 6 minuten mochten vliegen in hetzelfde rondje. Dat is natuurlijk niet OK. Als je betaalt voor 12 minuten moet dat niet 2 x 6 zijn maar 1 x 12.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 13:41
fraves Gebruiker

Op ferrariwens.nl is geen overzicht te vinden. Je moet het formulier invullen om te zien wat de mogelijkheden en de kosten zijn. Beetje vreemd.

Als je de snelweg op wilt (uiteraard) betaal 49 euro extra voor 15 minuten verlenging, maar 15 minuten extra kost ook 59 euro. Die 2 lijken erg veel op elkaar en je wilt natuurlijk niet dubbel betalen. Erg vreemd.

Trouwens, er is dit jaar nog maar 1 dag beschikbaar om in Rotterdam of Breda te rijden? We zijn pas halverwege juni! Bijzonder vreemd.

Beantwoorden

15 juni 2018 om 14:36

Beste Fraves,

Op http://www.Ferrariwens.nl/agenda zie je alle dagen en locaties. 

Er staan 8 dagen online op dit moment voor Rotterdam en Breda.
Er staan uiteraard ook nog heel veel andere dagen en locaties online.

De kosten voor extra rijden bedragen € 59,-

Fijne dag,
Quinten

Beantwoorden

15 juni 2018 om 15:21
fraves Gebruiker

Ik schreef dat er nog slechts 1 dag DIT JAAR beschikbaar is in deze plaatsen. Volgend jaar is wel erg ver weg.

Waarom staat er dan ook 49 euro voor 15 min om de snelweg op te kunnen, dat scheelt weer 10 euro?!

Beantwoorden

15 juni 2018 om 16:03
Boei3nd3r Gebruiker

Iemand mag mijn tesla model x p100d wel ff lenen voor €500, heel dagje? Kun je die knuppels die geld betalen om een ferrari af te raggen in 15 minuten ff uitlachen :p

Beantwoorden

15 juni 2018 om 16:19
fraves Gebruiker

Een Tesla is natuurlijk totaal niet te vergelijken met een Ferrari of een Lamborghini. Ik heb beide auto’s al eens gereden op Zandvoort en de beleving is waanzinnig: de looks, het geluid en de snelheid. En het willen hebben van zo’n milieuvervuilend monster.

De beleving van 15 minuutjes met max 100 km/h geeft totaal geen goed beeld.

Beantwoorden

17 juni 2018 om 03:28
yaxmir01 Gebruiker

Een Tesla P100d is inderdaad niet te vergelijken: stiller en veel meer acceleratie.

Beantwoorden

16 juni 2018 om 19:56
tomverbinnen Gebruiker

deze wagens moet je echt op circuit uitproberen – is inderdaad een pak duurder maar is echt de moeite – even op de autostrade voor enkele minuten betekent echt niks – dan zal je misschien 1 of 2 keer kunnen doortrekken (maar garantie om op de autstrade te gaan heb je niet – tenzij je dan weer bijbetaalt…)

nee deze is echt niks ibood

Beantwoorden

17 juni 2018 om 06:22
sigpro Gebruiker

Wilde best een R8 rijden, maar €5000 eigen risico…..nee bekankt!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.