1 november 2018 om 00:00
iBOOD

Tijdschriften vouchers

Tijdschriften vouchers
Effe lekker lezen

De liefhebbers van tijdschriften boordevol relevante informatie, tips en trucs over een bepaald onderwerp zijn naar de juiste webshop gekomen. Of je nou helemaal wild bent van auto’s, computers of geschiedenis: hier vind je iets van je gading, in onze tijdschriften Flash Sale.

En goed om te weten: na tien nummers loopt je aangeschafte abonnement gewoon af. Wel zo fijn.

1 november 2018 om 11:54
TheAdder Gebruiker

Super, 10x C’t besteld!

Toch nog even een vraagje over het bestelproces, er staat:

- Je koopt hier een voucher, deze ontvang van ons per mail (check ook je junk mail!)

Deze heb ik (nog) niet ontvangen, ook niet bij junk mail, en waarom heb ik deze eigenlijk überhaupt voor nodig?

Een tweede vraag: Ik kan (nog) geen factuur downloaden, kan dit pas na levering van de eerste C’t of gaat hier iets mis.

Beantwoorden

1 november 2018 om 12:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi TheAdder,

De factuur is inderdaad te downloaden vanaf het moment dat je de eerste C’t ontvangen hebt.

Je hebt inderdaad geen voucher nodig, omdat dit abonnement automatisch voor je geactiveerd wordt. Het klopt dat je deze niet ontvangen hebt. Mocht er een voucher gestuurd worden, dan zal dit op 7 november gebeuren. Maar deze voucher zou dan enkel voor de sier zijn, omdat het abonnement automatisch gestart wordt.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:40
avk Gebruiker

Ik heb het november nummer  van C’T al, kan het abonnement (op 10 nummers) startten per december ?

Beantwoorden

1 november 2018 om 19:17
Moderator Niek Moderator

Goedenavond avk,

Volgens mij is dit wel mogelijk en gaat hij in wanneer je huidige abonnement verloopt. Ik vraag het morgen voor de zekerheid even voor je na.

Beantwoorden

1 november 2018 om 21:55
avk Gebruiker

Dag Niek

Nee, ik heb geen abonnement, het november nummer heb ik in de winkel gekocht, daarom graag vanaf december .

hartelijke groet, Ad

Beantwoorden

1 november 2018 om 22:46
Moderator Niek Moderator

Oke sorry dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik vraag het in ieder geval even na of je hem in december kunt laten beginnen.

Beantwoorden

2 november 2018 om 10:10
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen avk,

Je krijgt de eerste editie rond 27 december.

Beantwoorden

3 november 2018 om 15:28
Dlanor82 Gebruiker

Hallo Nick,

Ik ging er n.a.v. jouw bericht en door de vermelding dat je een voucher zou krijgen, ervan uit dat je het abonnement later in kon laten gaan. Ik heb 10 nummers Auti Review gekocht en mijn huidige abonnement loopt nog tot februari. Hoe zorg ik dat het nieuwe abonnement daarna pas ingaat? Bedankt!

Beantwoorden

3 november 2018 om 15:31
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Dianor82,

Ik vermoed dat dit wel mogelijk is. Mijn bovenstaande reactie ging over een losse verkoop. Ik kom hier nog even op terug.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

3 november 2018 om 18:02
avk Gebruiker

Top !!!

Beantwoorden

6 november 2018 om 15:11
Dlanor82 Gebruiker

Hallo Niek (nu zonder autocorrect ;-),

Heb je al een idee hoe het later laten ingaan van het abonnement geregeld moet worden? Dank je!

Beantwoorden

7 november 2018 om 09:40
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Dlanor82,

Excuus voor de late reactie. Je kunt hierover contact opnemen met de klantenservice uitgever, zodra je bericht van hun hebt gehad over de voucher en het abonnement.

Beantwoorden

1 november 2018 om 19:13
mstromeier Gebruiker

Wanneer je de 10 nummers aan iemand kado wilt doen? Moet je dan bij afleveradres het adres doorgeven van de persoon aan wie je het kado doet?

En op welke datum wordt het eerste nummer gestuurd? De bedoeling zou zijn dat dit pas in december zou zijn

Beantwoorden

1 november 2018 om 19:18
Moderator Niek Moderator

Goedenavond mstromeier,

Ik vraag even voor je na of dat op die manier kan.

Beantwoorden

1 november 2018 om 23:00
Harmpie21 Gebruiker

Dit zou ik ook graag willen weten. Met name het tijdschrift: “Alles over Geschiedenis”

Beantwoorden

2 november 2018 om 09:23
Moderator Niek Moderator

Je kunt inderdaad bij het afleveradres het adres opgeven van de persoon aan wie je het cadeau wilt doen.

Beantwoorden

2 november 2018 om 10:09
Moderator Niek Moderator

Je krijgt de eerste editie op de volgende datums:

Auto Review –>rond 22 november
Classic Cars–> uiterlijk 29 januari (misschien een editie eerder dan wordt het 27 november)
C’t magazine –> rond 27 december
Alles over Geschiedenis –> rond 28 december
iCreate –> rond 11 december

Beantwoorden

2 november 2018 om 15:41
mstromeier Gebruiker

Dank Niek!

Beantwoorden

2 november 2018 om 12:20
MarciaWes Gebruiker

Ik zou ook de geschiedenis editie aan iemand cadeau willen doen voor Sinterklaas dus graag 1e nr na 5 december is dit mogelijk en hoe dien ik dit aan te geven?

Beantwoorden

2 november 2018 om 15:46
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag MarciaWes,

Het eerste nummer van Alles over geschiedenis komt rond 28 december, dus ruim na 5 december.

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:36
ginkeli Gebruiker

Zit bij Icreate ook de digitale versie van het blad? Deze krijg je wél bij een abo bij de uitgever. Dat zou fijn zijn in het OV.

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ginkeli,

Daar ga ik wel vanuit, want het is gewoon hetzelfde abonnement.

Beantwoorden

4 november 2018 om 13:15
bunkel Gebruiker

Kan ik dit abonnement in laten gaan m.i.v. het nummer 102. Deze zou ik nl. ook graag willen ontvangen

Beantwoorden

4 november 2018 om 18:54
Moderator Niek Moderator

Goedenavond bunkel,

Over welk tijdschrift gaat je vraag?

Beantwoorden

4 november 2018 om 20:48
bunkel Gebruiker

Sorry, iCreate.

Beantwoorden

4 november 2018 om 22:34
Moderator Niek Moderator

Ik heb zo niet kunnen achterhalen bij welke maand nummer 102 hoort, maar als die inmiddels uit is verwacht ik niet dat je het abonnement bij dat nummer in kunt laten gaan. Je krijgt het eerste nummer op 11 december. Je kunt nummer 102 eventueel nog wel los bestellen via de uitgever.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.