1 november 2018 om 00:00
iBOOD

Online Cursussen

Online Cursussen
Ontdek jouw talent!

Leer alles over Microsoft Excel, Adobe Illustrator of WordPress in een van deze online cursussen. Aan de hand van video's leer je op eigen tempo een nieuwe skill. Alle cursussen zijn levenslang toegankelijk en worden begeleid door een Nederlandstalige instructeur.

1 november 2018 om 09:29
Aartski Gebruiker

Is de cursus illustrator ook te doen voor slechthorenden? Zoals dat de video’s ondertiteld zijn .

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik heb mijn bericht even aangepast.

Deze cursus is niet geschikt voor slechthorenden:
Wel is er een andere illustrator cursus beschikbaar met ondertiteling. Indien je deze wilt ontvangen, dan kun je contact opnemen met Soofos.

Beantwoorden

2 november 2018 om 05:50
SKWLKR Gebruiker

Er staat dat dit Nederlandstalige cursussen zijn. Klopt dit dan wel?

Beantwoorden

2 november 2018 om 10:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit zijn inderdaad Nederlandstalige cursussen.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:59
Daude Gebruiker

Duurt het verzenden van de vouchercode voor een Soofos cursus écht tot 7 november? Je zou verwachten dat zoiets binnen 24 uur na bestelling is te ontvangen. Het is immers geen fysiek artikel dat gesorteerd, verpakt en verscheept hoeft te worden.

Beantwoorden

1 november 2018 om 11:58
Moderator Paul Moderator

De verwachte verzenddatum is inderdaad 7 november.

Deze flashsale loopt t/m 4 november. De volgende dag zullen de benodigde aantallen doorgegegeven worden aan Soofos, die de vouchercodes daarna aan iBOOD verstrekt. Vervolgens worden de codes naar de klanten verzonden. Vandaar dat je de vouchercode niet meteen ontvangt.

Beantwoorden

3 november 2018 om 13:01
Triumphs Gebruiker

Even een vraag ik wil deze wordpress bestellen voor mijn vriendin. Als ik de voucher krijg kan zij dan een account aanmaken bij Soofos en mijn voucher code gebruiken voor ed korting?

Beantwoorden

3 november 2018 om 13:31
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Triumphs,

Ja dat is gewoon mogelijk :-)

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:43
Jan@T Gebruiker

Photoshop is verdewenen ?

Beantwoorden

4 november 2018 om 09:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Jan@T,

Die zal waarschijnlijk uitverkocht zijn en is daarom uit de sale gehaald.

Beantwoorden

4 november 2018 om 23:12
Moderator Paul Moderator

De cursussen voor Photoshop en/of Lightroom waren de dagdeal van 1 november en maakten geen deel van deze flashsale uit. 

Beantwoorden

11 november 2018 om 01:53
iboottimothy Gebruiker

Dag iBOOD,

Werden de vouchercodes via de post of via mail verzonden? Ik heb nog steeds niets ontvangen.

Mvg,

Timothy.

Beantwoorden

11 november 2018 om 10:25
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen iboottimothy,

Wat vervelend dat je nog niks hebt ontvangen. Je zou hem via de mail moeten krijgen. Ik ga het even doorgeven en dan zal de klantenservice na het weekend contact met je opnemen. Heb je ook een bestelnummer voor mij?

Beantwoorden

12 november 2018 om 07:54
iboottimothy Gebruiker

Dag Niek,

Mijn bestelnummer is: SO2618425.

Mvg,

Timothy.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.