22 maart 2018 om 00:01
iBOOD

Live Online Academy: Online Cursussen

Live Online Academy: Online Cursussen

Verbreed nu je kennis en skills met een van deze professionele online cursussen en ga op zoek naar je droombaan!

Specificaties

Merk: Live Online Academy

• Inclusief Q&A sessie
  • Keuze uit 25 opleidingen
  • Live cursussen en terugkijken

Alle cursussen zijn geheel in het Engels

Vouchers zijn geldig tot 22-09-2018

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, die voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

22 maart 2018 om 04:33
UyG Gebruiker

Heeft hier iemand ervaring mee?

Beantwoorden

22 maart 2018 om 13:30
Vincentn Gebruiker

Ik. Ik volg momenteel de Diploma in Photography. Geen live cursus maar vooraf opgenomen. Wel chatmogelijkheid met medestudenten via groepschat. Het gaat wel enkel om de eerste van 4 modules!

Toevallig ben ik die cursus ook tegengekomen op hun site, waar hij (regelmatig) gratis aangeboden wordt… http://www.shawacademy.com/learning/?product=PPCPhotography&lang=en&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=shaw%20academy&utm_campaign=Photography-Search-SL&gclid=Cj0KCQjwqM3VBRCwARIsAKcekb1TD_bD2R6WromxiSntZYGPflRcT70iN2-9AOl1Qdvc-qIVINKEs6gaAkxuEALw_wcB

Vandaar ook de vooraf opgenomen cursus.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 08:13
Teringlijer Gebruiker

De Robberts speaker is al uitverkocht. Maar de originele prijs slaat echt nergens op. Zie voor review deze link 
https://www.whathifi.com/roberts/r-line-s1/review

Beantwoorden

22 maart 2018 om 11:42
Susantigoon Gebruiker

Waar hèb je ‘t over….?

Beantwoorden

22 maart 2018 om 14:06
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag,

De adviesprijs die iBOOD hanteert, is de prijs die de fabrikant heeft vastgesteld toen het product voor het eerst op de markt kwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

26 maart 2018 om 14:44
musicmaker22 Gebruiker

Ik heb tijdens de aankoop gekozen voor “Diploma in Music” Ik heb vandaag een mail gekregen, voor het activeren van de cursus, middels een voucher. Maar in deze lijst komt niet de cursus voor, waar ik heb voor betaald!, hij staat simpelweg niet in de lijst???!! )Help Ibood?

Beantwoorden

27 maart 2018 om 07:53
MBakker1 Gebruiker

Ik heb 2 cursussen besteld maar ik heb maar één voucher gekregen?

Beantwoorden

30 maart 2018 om 00:02
Moderator Paul Moderator

Staan de aangeschafte vouchercodes niet onder elkaar in hetzelfde bericht? Of heb je 2 aparte bestellingen geplaatst? In dat geval zul je 2 emails ontvangen.

Beantwoorden

29 maart 2018 om 07:46
elicapello Gebruiker

Kan ik nog iets met de post verwachten, of is het nummer op Mijn iBood of in de factuur in te zetten als voucher?

Beantwoorden

30 maart 2018 om 00:01
Moderator Paul Moderator

In de verzendbevestiging die je op 26 maart per email hebt ontvangen, staat de vouchercode genoemd, ongeveer op de helft van het bericht. Met deze code kun je de cursus activeren op de website van Live Academy.

Beantwoorden

31 maart 2018 om 09:02
elicapello Gebruiker

Beste, ik heb geen email ontvangen. Kan het zijn dat dit nummer ook in het factuur vermeldt staat? (13-cijferig nummer)?

Beantwoorden

31 maart 2018 om 22:57
Moderator Paul Moderator

Ik zal de klantenservice vragen om je na het paasweekend de vouchercode (nogmaals) toe te zenden.

Beantwoorden

5 april 2018 om 04:05
musicmaker22 Gebruiker

Hallo, ik ben ook nog steeds niet geholpen. Ik heb dus bij jullie aankoop gekozen voor “diploma in music” maar als ik de voucher wil activeren, kan ik hier niet op selecteren, hij staat niet eens in de lijst??!!

Beantwoorden

6 april 2018 om 22:25
Moderator Paul Moderator

Excuses dat jouw eerdere bericht over het hoofd is gezien. Ik ga jouw melding doorgeven aan de klantenservice.

Beantwoorden

9 april 2018 om 01:56
musicmaker22 Gebruiker

Ok, goed dan wacht ik het af.

Dank alvast

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.