13 juni 2018 om 00:00
iBOOD

Voucher: Paintball- of Airsoftavontuur | 4 personen

Product expert aanwezig

Voucher: Paintball of Airsoft

Scoor nu snel het goedkoopste en leukste groepsuitje ever! 

Specificaties

Airsoft

Merk: Eventsbakery
Type: 3 uur airsoften voor 4 personen (voucher)
Reserveren via: http://www.eventsbakery.nl/airsoft-uitje
Geldig tot en met: 13-12-2018

Inbegrepen

• Entree + gebruik materiaal (wapen, masker en overall)
  • 75 balletjes per persoon
  • Groepsfoto
  • Gratis parkeren

Belangrijke info

• Veld verlicht voor airsoft in de avonden
  • Minimum leeftijd voor de Airsoft Loods (Rijkevorsel, BE) is 16 jaar of 14 jaar onder begeleiding
  • Airsoften kan ook in Ermelo en binnenkort ook in Ewijk

Paintball

Partner: Ambisio
Type: 2,5 uur paintballen voor 4 personen (voucher)
Reserveren via http://www.eventsbakery.nl/paintball-uitje
Te verzilveren voor 2,5 uur paintball incl. instructie, wapen- masker- en overallhuur en de eerste 50 kogels p/p

Geldig tot en met: 13-12-2018

Inbegrepen:

• Entree + gebruik materiaal (wapen, masker en overall)
  • 50 balletjes per persoon
  • Gratis kluisjes
  • Groepsfoto
  • Konijnenpak voor de jarige of vrijgezel

Te gebruiken bij 

• Paintball Manage Rotterdam
  • Paintball Strand Harderwijk
  • Paintball Loods Antwerpen
  • Paintball Boerderij Nijmegen

Je kunt de voucher ook gebruiken bij de pop-uplocaties in Gouda, Eindhoven en Assen (let op: dit zijn pop-uplocaties, dus het is mogelijk dat deze locaties binnen het jaar verdwijnen).

Geldigheid: van maandag t/m zaterdag

Plan je paintball avontuur op de website van één van de locaties: www.paintballmanege.nl, www.paintballstrand.nl, www.paintballloods.be, www.paintballboerderij.nl

Belangrijke algemene info

• Het is mogelijk om voor 64 personen te bestellen in 4 orders (1 voucher is voor 4 personen, bestel 4 vouchers in 1 order en doe dat 4x)
  • Voordat je de arena's betreden mag, dien je een akkoordverklaring te tekenen
  • Minimumleeftijd voor deelname is 18 jaar in Nederland en 16 jaar in België
  • Vouchers zijn na verzending niet meer te annuleren

Je ontvangt binnen enkele dagen je voucher(s) per mail, het kan zijn dat de mail in je spamfolder terechtkomt. Houd deze dus goed in de gaten!

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @The Events Bakery Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

13 juni 2018 om 04:52
Omer.Tirpan Gebruiker

Moet je direct stoppen nadat je 50 kogels op zijn bij het paintballen?

Beantwoorden

13 juni 2018 om 05:56
dthiers Gebruiker

Dit wil ik ook graag weten.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 06:37
u549872 Gebruiker

Ik heb deze (of een soortgelijke) deal al eerder gebruikt voor een paintball sessie bij dit bedrijf. Bij aanvang vertelt de begeleider dat je meer kogels zult nodig hebben dus heb je keuze om één van de verschillende pakketten met extra kogels en eventuele beschermkleding erbij te nemen. Je hebt sowieso minimum het normale pakket nodig met 400 kogels voor een leuk spel. Tijdens het spel zelf kan je ook nog altijd kogels bijkopen.

Ik herinner me het niet 100% meer maar ik denk dat de pakketen die de begeleider aanbood lichtjes verschilde van wat er op de website staat (omdat je zogezegd perfect kan spelen met dit pakket). Achteraf bleek er nauwelijks verschil te zitten tussen deze deal en wat er op de website staat buiten enkele extra kogels. Op het einde hadden we aan de kassa een personeelslid hierop aangesproken maar hij kon helaas niet antwoorden op de vraag welk voordeel wij als klant hadden gehad met de deal. Dus ik zou deze deal laten voorbijgaan!!!

Beantwoorden

13 juni 2018 om 07:24
dthiers Gebruiker

Dankjewel. Ik kreeg al zo een idee van hun website, flinke prijzen.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 13:26
Nietjesmachine Gebruiker

Klinkt als boerenbedrog…

Beantwoorden

13 juni 2018 om 14:57
Official Product Expert The Events Bakery Expert Official Product Expert

Hi,

Wat ons betreft zeker een aanbieding! Voor slechts 2,50 per persoon heb je een super leuk uitje. Je hebt dan verder volledig de vrijheid om zelf te bepalen of je lekker rustig als Sniper speelt, of bijvoorbeeld voor €10 er 100 kogels bijhaald.

Als je direct al voor 4 personen €35 zou uitgeven ben je €140 kwijt ipv deze knalaanbieding van €10 met alle vrijheid om zelf te doen wat je wilt.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 07:32
JohnnydeVries Gebruiker

Wat kosten extra kogeltjes via deze deal?

Beantwoorden

13 juni 2018 om 07:41
luukdg Gebruiker

iBood laat aub deze deal niet meer komen, deze is al vaker geweest en je bent onderhand verplicht om balletjes bij te kopen omdat je er maar heel weinig krijgt (zowel bij paintball als airsoften). dit lokkertje van 95% korting draait dan uit op een voordeel van 5%, als dat al zelfs te halen valt.

Mensen die dit overwegen te kopen, kijk eerst goed wat het kost inclusief balletjes!

Beantwoorden

13 juni 2018 om 14:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

We communiceren duidelijk wat je voor dit bedrag krijgt. Je kunt er voor kiezen zuiniger met je balletjes om te gaan en voor dit kleine bedrag een leuk potje te airsoften of paintballen.

Als je graag meer kogels gebruikt staat het je vrij om deze bij te kopen, maar dit is absoluut niet verplicht.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 15:55
willekeurigeforumnaam Gebruiker

Ik snap het geklaag hier ook echt niet hoor, het is een geweldige deal. Je kunt maar liefst elke 3 minuten 1 paintball afschieten precies zoals een echte sniper dat ook zou doen. Oveirgens, je kunt zowaar een hele 15 minuten paintballen bij normaal verbruik en dit is precies hoe ik me een gezellig uitje voor stel. Hou toch op :’)

Beantwoorden

13 juni 2018 om 07:44
JohnnydeVries Gebruiker

A. Hoeveel paintballs heb je nodig?

Gemiddeld worden er in 2,5 uur tijd, 400 a 500 balletjes per persoon geschoten (bron: hun website)

B. Hoeveel paintballs krijg je bij deze aanbieding?

50 balletjes per persoon (bron: ibood)

C. Hoelang kun je echt spelen volgens deze aanbieding?

500 balletjes voor 2,5u = 50 balletjes per half uur. Dus een half uur spelen.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 07:53
JohnnydeVries Gebruiker

C. Hoelang kun je echt spelen volgens deze aanbieding?

500 balletjes voor 2,5u = 100 balletjes per half uur. Dus een kwartier spelen.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 14:58
Official Product Expert The Events Bakery Expert Official Product Expert

Hi,

Uiteraard is het niet verplicht om extra kogels te nemen en kun je ook voor deze leuke instap prijs een leuk uitje hebben. Je kunt uiteraard niet rambo-style gaan met de 50 kogels, maar als sniper bijvoorbeeld kom je er heel ver mee.

Of er extra bijkomt beslis je helemaal zelf ter plekke En is natuurlijk niet verplicht.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 15:14
Frontin Gebruiker

Wij hebben deze deal ook wel eens gekocht , het is gewoon goedkoper…  Het is geen wereld-deal  maar zeker voordeliger als je wilt paintballen/airsoften. Ik begrijp dat gezeur niet , er staat toch duidelijk wat je krijgt ? Wij hadden aan 250 ballen p.p genoeg voor 2.5 uur .

Beantwoorden

13 juni 2018 om 15:17
Krukje Gebruiker

Typisch gevalletje up sells. Met 50 kogels kun je echt net 1 spelletje spelen. En dan moet je al heel voorzichtig zijn. Daarna kun je lekker tegen de hoofdprijs nieuwe kogeltjes kopen. Zelf kogeltjes meenemen mag niet, want je koopt ze op Ali expres 2000 stuk voor 20€. Bij hun betaal je 10€ voor 100 balletjes.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 15:22
Frontin Gebruiker

Ik ging laatst naar een restaurant , mocht ik mijn eigen biefstuk niet meenemen terwijl deze een stuk goedkoper was . Gek hea..

Beantwoorden

13 juni 2018 om 15:30
inochiyo Gebruiker

niet echt he, je huurt de ruimte en materiaal af. als je een zaal afhuurt voor een trouw of gelijk wat, an breng je ook je eigen eten en spullen mee he.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 15:24
inochiyo Gebruiker

Dan zorg je toch gewoon dat je je eigen kogels mee hebt, als je een beetje zoekt vind je voor €20 al een doos van 5600 airsoft kogels, paintballs zit je rond de 35€ voor €2000 kogels.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 15:55
Sasdave Gebruiker

Mag niet.

Is een beetje hetzelfde als je eigen bier meenemen naar de kroeg.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 16:01
inochiyo Gebruiker

niet echt he, je huurt de ruimte en materiaal af. als je een zaal afhuurt voor een trouw of gelijk wat, dan breng je ook je eigen eten en spullen mee he.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 23:53
Moderator Paul Moderator

Behalve dat de verkoop van extra munitie een bron van inkomsten is voor het bedrijf, speelt veiligheid ook mee. Het is onmogelijk om alle zelf meegebrachte kogels te controleren, terwijl de veiligheid voor iedereen wel gegarandeerd moet worden.

Beantwoorden

13 juni 2018 om 23:42
mind_tric Gebruiker

is em nu uitverkocht of niet? ik probeer er 4 te bestellen mr hij nee’t niet 1 airsoft voucher aan?? :’(

Beantwoorden

13 juni 2018 om 23:55
Moderator Paul Moderator

Het is niet uitverkocht. Het lukt mij zonder moeite om 4x airsoft in de winkelmand te leggen. Heb je toevallig al airsoft vouchers in de winkelmand liggen? Dan kan het zijn dat je het maximum van 4 overschrijd als je er meer toevoegt.

Beantwoorden

14 juni 2018 om 02:29
Sakkesa Gebruiker

Ik heb de Airsoft actie via iBood vorig jaar gekocht en gebruikt:

Dit moet de slechtste deal zijn geweest die ik ooit heb gekocht, dit om meerdere redenen.

1. Prijs

Natuurlijk ga je er van uit dat je met 75 balletjes niet toekomt en dat je er moet bijkopen. Jammer genoeg blijk je meer te betalen met deze aanbieding dan wanneer we het via hun website hadden besteld. Ze “gaan er van uit dat je een pack koopt”, je hebt keuze tussen twee pakketten; onbeperkt voor 1,5h of onbeperkt voor 3h. Voor 3h betaal je 34,95EUR, wat net hetzelfde bedrag is als wanneer je het evenement via de site zou betalen. Als we gingen voor deze van 1,5h, moesten we er ook na 1,5h mee stoppen (dus niet tot je laatste refill op is of door dan de 75 kogels te gebruiken bijvoorbeeld). Ook kan je in de plaats van een “pack” kiezen voor eenmalig 300 extra kogels.

Ik weet niet waarvoor ik 9,94EUR teveel betaald heb, aangezien je eigenlijk niets aan deze bon hebt.

2. Spel

Het was de eerste keer dat we airsoft hebben gedaan en dit was een tegenvaller. Zowel lasershooting als paintbal hadden we al gedaan (op een andere locatie) en deze waren veel plezanter.

Een deel ligt aan de locatie, we hadden het in Antwerpen/Rijkevorsel gedaan, dit is een indoorlocatie die eigenlijk te klein is. Doordat we in totaal met veel waren (andere groepen), moest er steeds een groep van het terrein zodat het geen total overrompeling zou zijn. Dit was terecht, daardoor was de plaats niet meer “veel te klein”, maar gewoon “te klein”. Bij zowel capture the flag (waar de vlaggen in het midden lagen) als bij team deathmatch had je geen andere keuze dan elk op je kant van het terrein te blijven, waardoor een deel van de verwachte spanning verloren ging.

Ook zou het terrein in het midden best een beetje aangepast worden. Bij capture the flag hebben we het langs de twee kanten gespeeld (wissel van kamp bij het tweede spel) en het was duidelijk dat je van de rechter kant makkelijker aan de vlaggen kon op een (semi)beschutte manier.

Een andere spelvariant was “ultimate team deathmatch”, hier kwam het er op neer dat je niet dood gaat als je geraakt bent, maar je gewoon kan blijven doorspelen, behalve als je kogels op zijn of je zeer hebt en je alsnog je wapen in de lucht steekt. Deze spelvariant mist alle eigenschappen van een spel, waardoor het eigenlijk niet zo plezant was en hierdoor bij het andere team iedereen (op 3 man na) van het terrein is gegaan tijdens het spel om niet meer terug te komen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.