22 september 2018 om 00:00
iBOOD

Live Online Academy: Online Cursussen

Live Online Academy: Online Cursussen

Verbreed nu je kennis en skills met een van deze professionele online cursussen en ga op zoek naar je droombaan!

Specificaties

Merk: Live Online Academy
Type: Voucher

• Inclusief Q&A sessie
  • Keuze uit 30 opleidingen
  • Live cursussen en terugkijken

Alle cursussen zijn geheel in het Engels

Vouchers zijn geldig tot 22-03-2019

SIZE

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, die voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

22 september 2018 om 00:17
Pcamps Gebruiker

De voucher is geldig tot maart 2019. Betekent dit dat de cursus tot dan beschikbaar is. Of dat hij voor die datum geactiveerd moet worden en daarna langer beschikbaar is?

Beantwoorden

22 september 2018 om 21:17
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Pcamps,

Je kunt de voucher tot maart 2019 gebruiken inderdaad en moet voor die datum geactiveerd worden.

Beantwoorden

22 september 2018 om 01:32
sigpro Gebruiker

Heeft iemand ervaring met deze cursussen? Is het aan te raden?

Beantwoorden

22 september 2018 om 02:33
PIC Gebruiker

Het is niet zo live als ze doen uitschijnen. Vragen worden niet beantwoord tijdens de lessen al zijn ze achteraf wel heel snel om terug te bellen als je een slechte review geeft. Voor deze prijs echter kun je het niet laten. Ik deed ooit fotografie, maar die cursus was nogal basic.

Beantwoorden

22 september 2018 om 05:20
Corrosion83 Gebruiker

Hier is de vorige keer zoveel negatieve feedback over gegeven door mensen welke dit produkt bij een aanbieding daarvoor op Ibood gekocht hebben (en kon er zelf aardig over meepraten). Snap dan werkelijk ook niet waarom dit nog aangeboden word op Ibood!

Beantwoorden

22 september 2018 om 05:45
Corrosion83 Gebruiker
22 september 2018 om 07:54
xxxMaverick Gebruiker

LET OP: zelfs voor dit minimale product de prijs niet waard. Naast de kwaliteit ( zeer slecht) is het verdien model een zeer zeer agressieve  marketing voor duurdere producten. Waarom vind je dan zo weinig revieuw zul je denken? Dit komt omdat het bedrijf onder veel verschillende namen actief is en bij teveel negativiteit weer wisselt.

Zeg niet dat we je niet hebben gewaarschuwd. Schande dat ibood dit blijft aanbieden. Grenst zeer dicht aan oplichting

Beantwoorden

22 september 2018 om 08:34
TRVL Gebruiker

Had al 2 cursussen in de winkelmand liggen maar op basis van de reviews  besloten niets te bestellen.

Beantwoorden

22 september 2018 om 10:11
bugsfunny Gebruiker

Geweldig Deze retro verkoop methode. Doet mij denken aan Lekturama uit de 70er jaren maar dan per post natuurlijk. ;-)

Beantwoorden

22 september 2018 om 10:23
DannyP88 Gebruiker

NIET, IK HERHAAL, NIET KOPEN!!!!

Beantwoorden

22 september 2018 om 11:44
Nielgr Gebruiker

Bedankt iedereen, ik heb mijn bestelling nog kunnen annuleren.

Beantwoorden

22 september 2018 om 12:11
Sgkaai Gebruiker

Beste Ibood, waarom bieden jullie dit nog aan?

Beantwoorden

22 september 2018 om 12:59
sigpro Gebruiker

Mensen bedankt, jullie hebben mij weerhouden om een aantal cursussen te kopen.

Beantwoorden

22 september 2018 om 15:07
Nutherik Gebruiker

Mooi om te zien dat moderators bij andere Q&A chats wel gewoon reageren en zeer actief zijn maar in deze discussie angstvallig stil blijven… ????????????

Beantwoorden

22 september 2018 om 18:26
Ron72 Gebruiker

Dat viel mij inderdaad ook op. Na 18 uur geen enkele mod te bekennen en dat zal tot middernacht wel zo blijven. Of misschien iets heel neutraals en verder niks.

Beantwoorden

22 september 2018 om 19:37
Nietjesmachine Gebruiker

Het is simpel: de mods staan er ook niet achter maar mogen dat natuurlijk niet openlijk zeggen van iBood. Dus zeggen ze niets… Zou ik ook doen.

Schande, iBood.

Beantwoorden

22 september 2018 om 21:04
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Nutherik,

Zodra er vragen over deals worden gesteld dan proberen we die zoveel mogelijk te beantwoorden. Mocht je een specifieke vraag hebben dan horen we het graag. In dit forum wordt er vooral veel feedback gegeven over deze deals en dat is ook waar dit forum voor bedoeld is. Er was daarom ook geen reactie van ons nodig. iBOOD leest alle feedback en neemt dit mee bij het selecteren van deals.

Beantwoorden

22 september 2018 om 22:52
Corrosion83 Gebruiker

No offence! Maar bij de vorige deal stond het ook vol met negatieve feedback, met bijbehorende reacties van moderators.

Dus mag dan aannemen dat de grote aantallen negatieve ervaringen toen al bekend zijn geworden bij Ibood, maar toch wordt deze “misleidende” aanbieding weer door Ibood aangeboden.

Ik vind je laatste zin dan ook ongeloofwaardig overkomen.

Beantwoorden

22 september 2018 om 18:29
Ron72 Gebruiker

Een quote uit de reacties van de vorige ‘aanbieding’ van hetzelfde bedrijf:

Bij een vorige aanbieding de basis gitaarcursus geprobeerd, en heb er gewoon spijt van!

“Zo’n cursus denk je op je eigen tempo te kunnen volgen, maar wanneer de cursus eenmaal gestart is blijkt dat hier gewoon een vaste tijd voor gesteld staat, en begint het aftellen. Vervolgens probeert men je de “vaste” cursusmomenten door je strot te duwen door je te bombarderen met herinneringen, en alsof dat nog niet genoeg is krijg je ook nog bergen reclame van ander cursusaanbod. Mijn spambox staat er letterlijk vol mee.

Daarnaast vond ik de uitleg en de (video) begeleiding ook niet echt denderend.

Dus mijn advies: koop voor die €5,- gewoon 2 biertjes in de kroeg! Daar heb je meer plezier van!”

Beantwoorden

4 oktober 2018 om 11:30
nielsdonkers Gebruiker

Kun je voor deze €5,- een hele cursus afronden?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.