23 september 2018 om 00:02
iBOOD

Fletcher Hotelovernachting | 2 personen

Fletcher Hotelovernachting (2 pers.)

Knijp er even lekker tussenuit! Met deze voucher boek je één overnachting voor twee personen in een van de vele Fletcher-hotels.

Specificaties

• Per boeking wordt eenmalig € 5,- reserveringskosten in rekening gebracht.
  • Eén overnachting voor twee personen in één van de Fletcher hotels met uitzondering van Boutique Hotel Duinoord en Hotel Amsterdam.
  • Per hotel is een deel van het totaal aantal kamers ter beschikking gesteld voor deze actie.
  • Aankomst op alle dagen van de week (lees ook hieronder bij 'Optioneel'!)
  • Geen verplichting tot afname ontbijt en diner.
  • Reserveren van je overnachting kan tot 31 maart 2019.
  • Boeken kan vanaf maximaal 4 kalenderweken voor aankomst.
  • De tax and handling fee dient in het hotel te worden voldaan.

Optioneel:
  • Verblijf 4-sterren hotel voor €5 p.p.p.n.
  • Weekendverblijf (verblijf op vrijdag en/of zaterdag) €10 p.p.p.n.
VOUCHER

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

23 september 2018 om 00:18
QruZiFiX Gebruiker

Bij de Blokker dezelfde aanbieding voor €29,90

Beantwoorden

23 september 2018 om 00:46
Moderator Paul Moderator

Graag een link plaatsen bij een prijsvergelijking, zodat het duidelijk is of het om exact dezelfde aanbieding gaat.

Beantwoorden

23 september 2018 om 00:49
dinci5 Gebruiker
23 september 2018 om 00:51
dinci5 Gebruiker

eigenlijk zelfs een betere aanbieding omdat je tot 31 mei 2019 kan reserveren en

Weekendverblijf toeslag (alleen op vrijdag enzaterdag) van €5.- p.p.p.n.

Beantwoorden

23 september 2018 om 00:55
mrdummy Gebruiker

https://www.blokker.nl/t/fletcherhotels?utm_campaign=folder&utm_source=blokker-folder-nl-week-38-17-23-sept-2018&utm_medium=link

Ook Fletcher hotels.

Verschillen: Bij Blokker kan tot 31 mei, deze tot 31 maart. De voorwaarden zijn bijna identiek.
Moet wel zeggen dat Blokker stuk beter geprijsd is. Hier moet je zelfs meer betalen voor 4-sterren hotel.

Beantwoorden

23 september 2018 om 01:03
XG Gebruiker

Ik ben een keer genaaid door fletcher hotels, nooit meer…. was via blokker

Beantwoorden

23 september 2018 om 01:52
roderiquez Gebruiker

Hoe dan?

Beantwoorden

23 september 2018 om 07:55
elrolo Gebruiker

Pas op met dit soort deals. Ooit aan meegedaan, maarrrr

-binnen 4 weken boeken

- beperkte kamers beschikbaar

Kortom: kans is groot dat er nooit iets beschikbaar is wat jij wilt (was ook in mijn geval)

Beantwoorden

23 september 2018 om 09:04
Erikkie7 Gebruiker

Ook de Kruidvat actie komt er weer aan. Daar hebben we vorig jaar gebruik van gemaakt. Grote nadeel is inderdaad de beperkte beschikbaarheid. De wens om een weekend weg te gaan lukte niet omdat een hotel niet twee dagen achter elkaar beschikbaar was (zaterdagen waren al heel moeilokk of vergeven). Resultaat twee keer een vrijdag weg en dus twee keer extra 5 euro.

Dat stukje over hotels op bijzondere plaatsen was in ons geval zeker waar.

Beantwoorden

23 september 2018 om 10:26
Paul2642 Gebruiker

Lekker onzekere deal, er zijn een aantal kamers per hotel beschikbaar gesteld voor deze actie. Waarom dan, het is toch een kortingsactie op de oorspronkelijke prijs?!? Voel de bui al hangen, nee mijnheer, vrijdag is vol maar we hebben nog een IBOOD deal kamer op dinsdag.

Beantwoorden

23 september 2018 om 11:56
StefanKnapen Gebruiker

Ik reageer niet gauw negatief op IBOOD aanbiedingen. Maar doe dit niet.

Het kost bijna niks, maar je krijgt ook bijna niks.

-pas 4 weken van tevoren kun je boeken en dan moet je maar zien wat er beschikbaar is. In ons geval konden we kiezen uit twee(!) hotels. Nadat we hier een aantal keren over gebeld hadden kregen we keuze uit maar liefst 6 hotels.

-de Fletcher hotels die ik gezien heb waren erg verouderd, totaal sfeerloze kamers. Niet iets waar je voor een leuk uitje gaat zitten.

-ontbijt stelt niets voor en is net zo duur als de overnachting

Eerlijk gezegd snap in op basis van mijn ervaring niet dat Fletcher überhaupt nog bestaat…

Beantwoorden

23 september 2018 om 14:50
martijnb23 Gebruiker

Fletcher nooit meer, oude kamers zelf ik vind Deze actie nog te duur voor deze hotels.

Beantwoorden

23 september 2018 om 15:27
nuyland Gebruiker

Als je gewoon zomaar een weekendje weg wilt en je bent niet gebonden aan tijd of plaats,  zijn deze aanbiedingen prima. Er zijn echt wel mooie hotels bij, maar je moet niet te veel verwachten, zeker niet voor deze prijzen. In dit geval denk ik wel dat het goedkoper kan via andere aanbiedingen, zoals Blokker of Kruidvat, maar dan moet je afwachten wanneer die aanbieding komt. Wij hebben voornamelijk goede ervaring met Fletcher.

Beantwoorden

23 september 2018 om 19:01
1dieseltje Gebruiker

Bij Fletcher nu €25 pp maar wel met ontbijt a€15-€20 pp

Beantwoorden

23 september 2018 om 20:08
KrazeeEyez Gebruiker

Moderator Paul houdt zich wijselijk stil…

Beantwoorden

23 september 2018 om 23:14
Moderator Paul Moderator

Wat zou je graag willen weten, KrazeeEyez?

Er is alle ruimte om ervaringen te delen, zowel positief als negatief. Ik heb zelf geen ervaring met Fletcher hotels, dus kan daar geen oordeel over geven. Net zoals de andere aanbieders van Fletcher vouchers biedt iBOOD die mogelijkheid nu ook. Het is aan ieder om daar zelf een keuze in te maken en de ervaringen van anderen kunnen daarbij helpen.

Als er vragen zijn, zal één van de moderators proberen om die te beantwoorden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.