3 november 2018 om 00:00
iBOOD

Voucher: Foto op Aluminium | 60 x 40 cm

Voucher: Foto op Aluminium

Je mooiste foto aan de muur: stijlvol. En het maakt je inrichting meteen een stuk persoonlijker en gezelliger.

Specificaties

Type: Voucher: foto op aluminium 60x40 cm - Fotoproducten.nl
Geldig tot: 03-05-2019

• Foto op aluminium: 60 x 40 cm
  • Keuze uit wit of geborsteld aluminium
  • Hoogwaardig materiaal

SIZE

Verzendkosten voor het toesturen van de foto op aluminium is € 7,50 PER FOTO op aluminium.

• Foto op aluminium in het populaire formaat 60 x 40 cm
  • Na je bestelling wordt de voucher opgestuurd per mail.
  • Deze voucher kun je tot en met 03-05-2019 verzilveren op https://www.fotoproducten.nl/ibood/aluminium
  • Je foto wordt geprint op hoogwaardig aluminium
  • Je kunt kiezen voor geborsteld aluminium en wit aluminium
  • Geborsteld aluminium geeft je foto een stoere uitstraling omdat de aluminiumstructuur duidelijk zichtbaar is door je foto heen
  • Een witte aluminiumachtergrond zorgt voor een scherpe afdruk zonder aluminiumstructuur
  • Gebruik je eigen mooiste of meest favoriete foto
  • Je kunt op Fotoproducten per voucher 1 foto op aluminium bestellen
  • Je kunt per bestelling maar 1 voucher tegelijk inleveren
  • Geen restitutie mogelijk
  • Verlenging geldigheidsduur niet mogelijk

Fotoproducten.nl-voucher voor een foto op aluminium van hoge kwaliteit.

Voor de vouchercode betaal je uiteraard geen verzendkosten, deze ontvang je via e-mail.

VOUCHER

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

3 november 2018 om 00:50
JesuisLeroy Gebruiker

Let op! Er wordt niet gesproken over een ophangbevestiging. Op de website zie ik dat er voor het standaard ophangsysteem nog € 6,47 extra in rekening wordt gebracht! Inclusief verzending en productprijs zijn de totaalkosten dus ca. € 32,-! Alsnog een goede aanbieding natuurlijk. Eens een keer wat anders dan een canvas ! Tot slot ben ik nog wel benieuwd hoe het standaard ophangsysteem er precies uitziet …

Beantwoorden

3 november 2018 om 08:06
Kimhaan Gebruiker

Goeie deal! Vorige keer ook besteld en kwaliteit is prachtig.

Zal weer een paar vouchers scoren.

Beantwoorden

3 november 2018 om 09:30
peterpijpelink Gebruiker

Kan je deze ook buiten of in een badkamer ophangen ? Is het materiaal vochtbestendig qua afdruk?

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:01
Official Product Expert Fotoproducten Expert Official Product Expert

Het is mogelijk om deze in de badkamer op te hangen. Het materiaal is vochtbestendig qua afdruk.

Beantwoorden

3 november 2018 om 13:09
Thompe Gebruiker

En buiten.. stond ook in de vraag ;) 

Dus vocht en UV bestendig?

Beantwoorden

3 november 2018 om 09:50
Recoy Gebruiker

Zijn andere maten ook mogelijk met de voucher?

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:02

Groter formaat is mogelijk om te bestellen. De waarde van de voucher zal van het totaalbedrag af gaan.

Beantwoorden

3 november 2018 om 09:57
Korreldicaprio Gebruiker

Deze firma fotoproducten gebruikt DHL voor het opsturen van de foto’s.

Vandaag wilde ik de foto cadeau doen. De foto is de 30ste verstuurd en nog steeds is het onduidelijk wanneer ik de foto verwachten kan. Houdt hier rekening mee. Ik heb meermaals gevraagd aan fotoproducten dat het een verjaardags cadeau betreft en hebben mijn inziens niet hun best gedaan om het op tijd op het afleveradres te krijgen.

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:03

Het klopt dat wij DHL als koerier gebruiken. Kun je aangeven wat je ordernummer is? Wij zullen dan nakijken waar het verkeerd gaat bij DHL.

Wij zullen een passende oplossing zoeken!

Alvast bedankt voor uw reactie.

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:12
Korreldicaprio Gebruiker

Ik heb van de week genoeg keren mijn best gedaan dmv het sturen van e-mails, zelfs vanmorgen nog. Krijg alleen maar standaard antwoorden terug. DHL heeft achterstand en ik ga er van uit dat de volgende werkdag het pakket wordt aangeboden. Daar heb ik helaas niets aan. Daarbij gaat de foto vandaag niet in mijn bezit zijn. Daar had u van de week voor kunnen zorgen, sorry

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:18

Bij ons staat hoog in het vaandel dat de klanten tevreden zijn over het product en de service. Ik kan u niet verder helpen als u geen ordernummer aan ons verstrekt.

Ik kan dan nagaan waar het verkeerd is gegaan bij DHL.

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:34
Korreldicaprio Gebruiker

Ik beantwoord nu de e-mail conversatie die wij eerder met elkaar hebben gevoerd. Zie uw mailbox svp

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:54
Binkels Gebruiker

Ik wil de plaat ovaal knippen en ergens inplakken, komen er dan haarscheurtjes in de rand door het knippen? of is het net als een foto op papier die je knipt( de aluminium plaat natuurlijk met een kniptang of iets dergelijke)

Beantwoorden

3 november 2018 om 10:56
Binkels Gebruiker

oja, hoe dik is de plaat?

Beantwoorden

3 november 2018 om 12:21

Wij hebben dit zelf nog nooit geprobeerd. Het is mogelijk om de plaat ovaal te bestellen maar dit zal dan per mail moeten. Dit is niet mogelijk om aan te geven in ons bestelsysteem.

Beantwoorden

3 november 2018 om 12:21

De plaat is 3 mm dik.

Beantwoorden

3 november 2018 om 13:54
Binkels Gebruiker

bedankt, zal erover nadenken

Beantwoorden

3 november 2018 om 15:59
brianisnotdead Gebruiker

Kan ik ook in het vierkant bestellen?

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:36
harmroest Gebruiker

wanneer ontvangen we de voucher?

Beantwoorden

6 november 2018 om 00:08
Moderator Paul Moderator

De verwachte verzenddatum is 6 november 2018. Deze datum vind je ook terug bij de bestelling onder Mijn iBOOD en op de aankoopbevestiging.

Je zult morgen eh vandaag in de loop van de dag een email ontvangen waarin aangegeven wordt dat de bestelling verzonden is. Deze omschrijving kan verwarring veroorzaken want deze email bevat al de aangeschafte vouchercode(s). Ze staan halverwege het bericht vermeld.

Beantwoorden

6 november 2018 om 13:51
harmroest Gebruiker

@paul tot heden helaas nog niks ontvangen!

Beantwoorden

7 november 2018 om 22:25
HyraxGJ Gebruiker

Ik heb tot op heden ook nog geen mail/voucher ontvangen om het product te kunnen bestellen. Wanneer kan ik deze verwachten?

Beantwoorden

8 november 2018 om 22:40
Moderator Paul Moderator

Helemaal geen email ontvangen over de bestelling? Of is het bericht misschien in het spamfilter van de mailbox terecht gekomen? Ik zal de klantenservice vragen om de vouchercode nog eens naar jullie te mailen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.