26 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Voucher voor Foto op Canvas | 50x50 of 60x40 cm

Product expert aanwezig

Canvas Voucher 50x50 of 60x40 cm

Een foto op canvas is natuurlijk leuk voor jezelf, maar ook een super origineel en smaakvol cadeau!

Specificaties

Merk: Fotoproducten.nl
Type: Voucher voor een foto op canvas van 60x40 of 50x50 cm
Voucher is inwisselbaar tot en met: 26-12-2017

• Gespannen op houten frame
  • Met GRATIS ophangsysteem
  • Voucher geldig t/m 26-12-2017

Je ontvangt de voucher(s) per email 
Je foto op canvas is gespannen op een houten frame van kwaliteitshout van 2 cm dik
Inclusief gratis ophangsysteem t.w.v. € 3,47
Gebruik je eigen onvergetelijke foto
Je kunt op Fotoproducten.nl per voucher 1 canvas bestellen
Geen restitutie mogelijk
Verlenging geldigheidsduur is niet mogelijk
Voor de voucher betaal je uiteraard geen verzendkosten, je ontvangt 'm via e-mail

NB: Voor het toesturen van de foto op canvas betaal je wel verzendkosten van € 7,50 per foto op canvas.

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Canvas-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

26 juni 2017 om 08:40
BertusShagbuil Gebruiker

Is het ook mogelijk dit type canvas buiten (onder een overkapping) op te hangen?

26 juni 2017 om 11:10
Official Product Expert Canvas-Expert Official Product Expert

Goedemorgen, het canvas is helaas niet geschikt voor buiten

26 juni 2017 om 09:11
ivo16 Gebruiker

Alleen voor de aangegeven maten?

Wil nl graag 60×60 en 30×30

26 juni 2017 om 11:11

Goedemorgen, de actie is alleen geldig voor de formaten 50×50 en 60×40

26 juni 2017 om 09:51
BroeckieBood Gebruiker

Als je twee vouchers bestelt, worden de verzendkosten van de foto’s zelf 15 euro?

26 juni 2017 om 11:12

Goedemorgen, met 2 vouchers betaal je inderdaad 2x verzendkosten dus in totaal €15,-

26 juni 2017 om 11:48
dirkstegen Gebruiker

Staat toch ‘verzending gratis’ ? waarom betaal je dan 2x verzendkosten ?

26 juni 2017 om 11:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze kosten betaal je direct aan Fotoproducten.nl, zie hiervoor ook de volgende vetgedrukte zin in de specificaties:

NB: Voor het toesturen van de foto op canvas betaal je wel verzendkosten van € 7,50 per foto op canvas.

dirkstegen Gebruiker

De NB niet gelezen :-) – verzendkosten van het Canvas worden nog doorgerekend :-)

26 juni 2017 om 11:07
Jarnoootje Gebruiker

Wanneer kunnen we de code verwachten? is namelijk voor een verjaardag dit weekend.

We verwachten de codes op 28 juni te versturen (zie pagina “Verzendinformatie”).

26 juni 2017 om 12:02
Moniekvanderkolk Gebruiker

GGoedendag,

Vandaag heb ik een korting code gekregen voor mijn verjaardag,
Super bedankt hiervoor!
Ik heb hem vandaag inwisselen voor de canvas foto’s, de eerste keer lukte dit maar
Omdat ik de bank verkeerd invoerde en dit dus overnieuw deed kreeg ik de melding dat de code al in gebruik is. Terwijl ik nog niet besteld en betaald heb.
Hoe kunnen we dit oplossen ?
Wil vandaag graag de canvas nog bestellen met de korting.

Met vriendelijke groet ,
Moniek van der Kolk

26 juni 2017 om 13:28

Hi Moniek,

De code wordt na circa 2 uur weer vrijgegeven, zodat je gewoon met korting kunt bestellen.

Mocht dit niet automatisch gebeuren, stuur dan je verjaardagsmail even naar webcare@ibood.nl met een korte uitleg. Dan pakken we dit z.s.m. voor je op. Als je hem gemaild hebt, laat het dan ook even via het forum weten!

Groeten,
Bas

26 juni 2017 om 22:08
Moniekvanderkolk Gebruiker

Hoi bas,

Helaas is het niet gelukt…  de vouchers zijn al uitverkocht !! Erg jammer want had ze graag gewild!!

26 juni 2017 om 22:32
Moderator Paul Moderator

Hallo Moniek,

De vouchers voor de foto op canvas zijn nog niet uitverkocht. 
Staan er al vouchers in je winkelmand terwijl je opnieuw wilt toevoegen? 
Het kan helpen om de winkelmand te legen en het nogmaals te proberen.

Vriendelijke groet, Paul

26 juni 2017 om 12:06
barke017 Gebruiker

@Canvas-Expert
Even voor de zekerheid: Is de print-oriëntatie ook mogelijk in landscape?

26 juni 2017 om 12:07

Jazeker! Zowel 60×40 als 40×60 kan besteld worden met deze actie ;)

26 juni 2017 om 13:56
LogootjeR Gebruiker

Welke ervaringen zijn er mbt de afdrukkwaliteit?

26 juni 2017 om 19:08
LogootjeR Gebruiker

Iemand????

26 juni 2017 om 23:22
Bart_1985 Gebruiker

1 canvas goed ontvangen en in orde. Bij de laatste bestelling was het doek niet gecentreerd waardoor er aan de rechterkant een witte strook zichtbaar was en aan de linkerkant de foto een centimeter over de zijkant stond.

26 juni 2017 om 18:10
patrick1105 Gebruiker

Beste Moderator,

Vandaag telefonisch contact met iBood gehad omtrent een niet werkende vouchercode a 6 euro. Er zou een nieuwe worden opgestuurd. Dit zou vandaag nog gebeuren.

Het is inmiddels 18:00 uur geweest en iBood klantenservice is gesloten.. Wat nu? Ik heb het product nog niet besteld..

Groet Patrick

26 juni 2017 om 18:18
Moderator Paul Moderator

Hallo Patrick,

Wat spijtig dat je de nieuwe code niet hebt ontvangen ondanks de toezegging. Zou je voor de zekerheid willen kijken of er geen emailbericht van iBOOD in het spamfilter terecht is gekomen? Deze email wordt namelijk vanaf een ander emailadres verstuurd dan de nieuwsbrief en is daardoor misschien in een ander mapje beland.
Mocht dat niet het geval zijn dan zal ik de klantenservice erop attenderen dat je nog geen nieuwe code hebt gekregen. Helaas kan dat dan vandaag niet meer opgelost worden. Je zult de deal dan moeten bestellen zonder deze code. 
Overigens: gaat het om een shoptegoed of om een gratis-verzenden code? Bij deze canvas deal is de verzending namelijk gratis (want je krijgt de kortingscode voor de foto op canvas per email toegezonden).

Vriendelijke groet, Paul

26 juni 2017 om 18:28
patrick1105 Gebruiker

Ps. Tevens niets in de spambox ;-) vergeten te vermelden.

26 juni 2017 om 18:23
patrick1105 Gebruiker

Hoi Paul, bedankt voor je snelle reactie. Het is volgens de mail die ik van Duncan heb ontvangen een shoptegoed code. Ik heb de code ook geprobeerd bij een ander artikel waarbij wel verzendkosten berekend worden en daar werkt de code ook niet. Ik heb zojuist een mail gestuurd naar jullie met de vraag het kortingsbedrag te verrekenen o.i.d. Groetjes Patrick

26 juni 2017 om 19:31
dianavissers Gebruiker

Kun je ook op een canvas b.v. 4 foto’s laten zetten?

27 juni 2017 om 09:56

Hallo Diana, dat is mogelijk je kunt dit bestellen als collage. Voor een collage wordt er een toeslag aan bewerkingskosten berekend, dit zit niet bij deze actie in begrepen.

26 juni 2017 om 22:56
luc14u24me Gebruiker

Als ik het goed voor heb worden de buitenste 2cm van de foto rondom gewoon op de zijkant geprint? Dus moet ik eigenlijk de foto 2cm ruimer uitsnijden/croppen? Dat is wel van belang, omdat belangrijke details aan de zijkant van de foto eventueel op de zijkant van het canvas zullen komen te staan? In sommige aanbieders van gelijkaardige kaders wordt de uiterste 2cm gewoon gereproduceerd en aan de zijkant weergegeven. Hoe zit het hier? Ik stelde deze vraag ook op al op de website van deze aanbieder Fotoproducten.nl maar kreeg nog geen antwoord..

27 juni 2017 om 09:57

Goedemorgen Luc, de uitsnede die je maakt via onze website komt op de voorzijde, de zijkanten worden door ons automatisch aangevuld d.m.v. een pixel van de foto uit te rekken over de rand. Je hoeft dus geen rekening te houden met de 2cm extra afloop.

6 juli 2017 om 12:52
Dj-Rudi Gebruiker

Ik heb een Canvas voucher besteld met EAN  NR. 1503131357061 die zou geleverd worden op 28/06. Tot op heden heb ik nog NIKS ontvangen. Kunt u mij zeggen wanneer dit zal worden toegestuurd?

6 juli 2017 om 15:46
Moderator Paul Moderator

Hallo Rudi,

De voucher code staat vermeld in de email die je op 28 juni van iBOOD ontvangen hebt met de titel “Je iBOOD bestelling SOxxxxxxx is verzonden!”. Controleer ook het spamfilter voor het geval het emailbericht daar terechtgekomen is. 
Mocht je de email niet terug kunnen vinden, laat het me weten. Dan zal het bericht nogmaals toegezonden worden.

Vriendelijke groet, Paul

10 juli 2017 om 18:37
bobbylobby Gebruiker

Beste Ibood,

Ik heb de voucher toegepast maar het eindbedrag blijft €16 per voucher (dit is de btw). Klopt het dat deze niet inbegrepen is bij mijn voucher?

Groetjes Jack

11 juli 2017 om 01:24
Moderator Paul Moderator

Hallo Jack,

Staan er extra opties aangevinkt bij jouw bestelling die niet binnen de aanbieding vallen? Want dan zullen er aanvullende kosten berekend worden.
Mijn advies is om (telefonisch) contact op te nemen met fotoproducten.nl zodat zij mee kunnen kijken wat de oorzaak van het eindbedrag is. Zij hebben meer verstand van hun bestelsysteem dan dat wij dat hebben. :)

Vriendelijke groet, Paul

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.