27 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Live Web Academy: Online Cursussen

Product expert aanwezig

Live Web Academy: Online Cursussen

Volg één van de professionele online opleidingen bij Live Web Academy. 

Specificaties

Merk: Live Web Academy

• Keuze uit 16 opleidingen
  • Live cursussen
  • Inclusief Q&A sessie

Geldigheid: een halfjaar na aankoop

Let op: iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, die voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag - Stel je vragen in het Engels op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Live Web Academy-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

27 juni 2017 om 00:12
Pollepeltje Gebruiker

Zolang iemand zich niet laat verleiden om het “kopen” van nutteloze certificaten en diploma’s kan je hooguit 5 euro over de balk gooien. je zal er vast een paar webpaginaatjes voor kunnen bezoeken. Die 400 euro wat de cursus zou kosten gaat natuurlijk nergens over. Deze website biedt/bood haar diensten onder tig andere namen uit. Oevral 99% korting.. let alleen op dat ze je niet verleiden tot nutteloze uitbreidingen. Eenmaal binnen proberen ze geld uit je te halen.

27 juni 2017 om 00:47
janwillemernst Gebruiker

@Pollepeltje, zelf ken ik deze “Live Web Academy” niet de prijs is te mooi om waar te zijn voor mij een reden om uit de buurt te blijven.

@Ibood

Let op: iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, die voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Misschien kunnen jullie wel een cursus gaan volgen? Want zomaar een disclaimer op een product pagina plempen is geen reden om medeaansprakelijk te zijn.

Dusja Ibood jullie zijn medeaansprakelijk en medeverantwoordelijk voor het product. Niet alleen de verkoop!

27 juni 2017 om 01:08
Ron72 Gebruiker

Louche praktijken op iBOOD?

Jammer, valt me zwaar tegen. Hand op de knip houden!

27 juni 2017 om 01:46
Moderator Tom Moderator

Dag Ron72

Louche is nogal een zwaar woord. We proberen onze aanbieding zo doorzichtig als mogelijk te maken.
@JanWillemernst, het is natuurlijk belangrijk voor ons dat deze bon werkt en kan gebruikt worden voor de diensten die Live Web Academy aanbiedt. 
We kunnen immers niet garanderen dat deze lessen voor u ‘goed’ genoeg zijn of speciaal genoeg en dus daarom zijn we ook niet aansprakelijk voor wat Live Web Academy zelf aanbiedt of doet tijdens hun lesen.  Maar als je merkt dat het helemaal niet is zoals hier beschreven, kan je natuurlijk altijd contact opnemen met de klantenservice en ik ben er zeker van dat iBOOD dit dan uitzoekt en probeert op te lossen.

Met vriendelijke groeten

Tom

27 juni 2017 om 06:06
xxxMaverick Gebruiker

Bekende oplichters praktijken met zware druk op verkoop extra diensten. Is de vorige keer hier ook al door diverse mensen aangeven.  Had van mediamarkt ( moederbedrijf ibood) toch verwacht dat er enigszins een norm gehanteerd zou worden. Valt bijna in de categorie namaak producten verkopen  ( herinneren jullie de ‘ Apple’ oordopjes nog ?)

Zeer slechte zaak !

27 juni 2017 om 06:25
ronniew Gebruiker

Dat “inclusief Q&A sessie” bevalt me al niet na het lezen van de commentaren. Daar zou ik normaal gesproken overheen gelezen hebben, bedankt jongens.

27 juni 2017 om 06:31
MetallicatTim Gebruiker

Wat is daar precies slecht aan volgens jou? Ik overweeg een cursus, dus ben nieuwsgierig.

27 juni 2017 om 06:35
MetallicatTim Gebruiker

In welke taal is de cursus? Ik vind alleen http://www.livewebacademy.com en die is Engels.
Niet dat mijn Engels slecht is, maar had het graag van te voren geweten.

Ik snap de prijs ook niet, ze geven het praktisch gratis weg… er is nooit iets gratis in deze wereld!

27 juni 2017 om 10:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze cursussen worden inderdaad in het Engels gegeven.

27 juni 2017 om 07:16
Hen3 Gebruiker

Ja, je wordt bedolven onder de mailtjes over ‘fysieke diploma’ en of je vervolg cursussen wilt doen.

Ik heb wel zo’n voucher genomen – social media en marketing; voor dit geld krijg je dus een soort van introductie cursus. Wel van zo’n niveau dat ik verder ben gegaan en heb nu zo’n lifetime membership genomen. En ik heb nu ook de uitgebreide versie gedaan.

Alle cursussen zijn in het Engels en alles wordt ook op (digitaal) papier uitgereikt.

En ja – ik wordt nog steeds bedolven met mailtjes over die fysieke diploma – maar ik zie ze eigenlijk het eens meer, de delete knop is gewillig.

Btw – q&a werkt dus WEL goed. Worden goede vragen gesteld en er wordt goed geantwoord. Zelfs mailtjes ‘buiten de leestijden om’ worden goed beantwoord.

27 juni 2017 om 10:37
jagermeisters Gebruiker

Tip is om voor dergelijke dingen gewoon een apart mailadres te maken via Hotmail bijv. Spammen ze daar heen heb je er geen last van.

27 juni 2017 om 08:04
dreden Gebruiker

Of ze nu goed zijn of niet, je krijgt je voucher toch niet… en op mails hierover wordt niet eens geantwoord.

27 juni 2017 om 08:08
Moderator Jim Moderator

Hi dreden!

Uit je reactie begrijp ik dat je bij een vorige aankoop geen voucher hebt ontvangen? Wellicht een open deur, maar heb je de spamfolder ook gecheckt?
Aangezien ik verwacht dat het antwoord daarop “Ja” is, heb je het SO nummer van de bestelling voor me? Dan ga ik het even voor je navragen!

Mvg,

Jim

27 juni 2017 om 08:14
zmokerz Gebruiker

Niet kopen jongens, certificaten zijn niks waard.

27 juni 2017 om 10:36
dinojunior Gebruiker

Als je de cursus allleen doet voor een certificaat, dan heb je m.i. de verkeerde insteek. Je moet willen leren, jezelf ontwikkelen.

27 juni 2017 om 09:23
killer1780 Gebruiker

ik zou WEL graag eens een les hier van nemen. voor 5 euro kan je idd geen fantastische lessen krijgen maar ben wel berijd voor hier eentje te nemen zodat ik een gevoel krijg van hoe de lessen lopen.

maar deze lessen die hier voor 5 euro worden aangeboden, hoe lang duren deze lessen? qua uur en hoeveel sessies zijn dit?

27 juni 2017 om 09:40
Moderator Tom Moderator

Afhankelijk van welke les je neemt is dit anders.
Kijk eens op hun site : http://livewebacademy.com/ en klik dan de cursus aan die je graag wil doen. (Eéntje ter waarde van 395€).
Dan zie je echter alle lessen die je krijgt :)!

Met vriendelijke groeten en veel succes ermee

Tom

27 juni 2017 om 09:45
killer1780 Gebruiker

en hoe zit het met de lessen die jullie hebben opgelijst hebben en niet op hun site bschikbaar staan?

27 juni 2017 om 10:45
The_one_and_only Gebruiker

@Tom,

Op de website waar u naar verwijst in uw antwoord van 09:40 u staan vandaag alleen volgende cursussen

Diploma in web development   Introduction to web development   Diploma in mobile app. development   Diploma in web design   Introduction in web design   Diploma in graphic design   Introduction in graphic design   Coding for kids   Introduction to coding for kids   Diploma in microsoft excel   Introduction in microsoft excel.  De introduction’s kosten $95 en de anderen $395

Dus ik heb dezelfde vraag als killer1780. Hoe en waar zijn de cursussen die niet in deze lijst staan maar waar u wel een voucher voor verkoopt?

27 juni 2017 om 10:56

@Tom

In uw antwoord van 9:40 u laat u uitschijnen dat het een cursus van, zoals u schrijft 395 euro zo zijn. Ik vermoed dat u die va 395 dollar bedoeld. In de omschrijving hier op de website staat bij een aantal introductie tot …  Dat zal dan wellicht de introduction in of introduction to zijn en dan klopt de adviesprijs die hier wordt suggereert helemaal niet, want deze cursussen kosten volgens de website van de aanbieder van de cursus 95 dollar en geen 395 euro.

27 juni 2017 om 11:36

@Live Web Academy-Expert
I have watched and only see the following courses on your website. Diploma in web development   Introduction to web development   Diploma in mobile app. development   Diploma in web design   Introduction in web design   Diploma in graphic design   Introduction in graphic design   Coding for kids   Introduction to coding for kids   Diploma in microsoft excel   Introduction in microsoft excel.    What about the other courses of which ibood sells a voucher?

27 juni 2017 om 13:14
MetallicatTim Gebruiker

@Live Web Academy-Expert

Is it truly possible to build your own mobile app after the App-development course? Or is “Hello world” the best you can do after the course?

27 juni 2017 om 15:47
Official Product Expert Live Academy-Expert Official Product Expert

@users and @Metallicat : all the courses are complete and you will receive free-Ediploma as a customer of iBood, so no other fee to pay unless you require the hard copy of the certificate that includes some delivery fees. To Reply @metallicaTim, after the course of Mobile App development you will be able to understand the basic to build your own app. Apart the certification that is a something needed for CV and that is not necessary, what I would like to highlight here is that you will get all the practical skills that each of the educators matured over their years of work. The live education is the added value, that’s why we could offer something more than just a book. Interaction, engagement, question replied in real time is something that adds value to any courses and useful for people that are ready to learn something new. We are always available to give advice, to teach and of course to bring our student to a different level of knowledge on different topics.

Happy to reply someone that has doubts.

27 juni 2017 om 16:42
kevainx Gebruiker

@Live Web Academy-Expert

How about the courses that aren’t available on the live web academy site but that are possible to buy here on ibood?

27 juni 2017 om 17:31
Official Product Expert Live Academy-Expert Official Product Expert

Hi Kevainx,

do you mean the one that live-online academy doesn’t deliver? I can’t talk in behalf of other companies, but I do believe that when someone is willing to learn new things it’s always a great attitude as we will never stop to learn, everything gets better every time.

27 juni 2017 om 19:54
kevainx Gebruiker

So you mean that you cant follow for example digital photography?

Because that is in the list to buy now on ibood…

27 juni 2017 om 19:28
LaurentMarichal Gebruiker

Zijn er vb pagina’s van de verschillende cursussen te bezichtigen? Om zo wat het Niveau te meten?

27 juni 2017 om 20:28
SjardWillems Gebruiker

Waarom moet ik wachten tot dat ie verzonden word?

27 juni 2017 om 23:29
Moderator Paul Moderator

Omdat Live Web Academy de vouchercodes nog moet aanmaken en aan iBOOD verstrekken, zodat ze naar de klanten gemaild kunnen worden.
Dit zal naar verwachting op 29 juni verzonden worden (zie Verzendinformatie).

7 juli 2017 om 12:20
lukaslaporte Gebruiker

Ik heb jammer genoeg nog altijd geen email gekregen.. Zowel in mijn inbox als in spam.

7 juli 2017 om 16:50
Moderator Paul Moderator

Hallo lukaslaporte,

De emails met vouchercode zijn op 29 juni naar de betreffende klanten verzonden, naar het emailadres wat onder Mijn iBOOD is ingevuld. Wat is de status van jouw bestelling als je onder Mijn iBOOD kijkt? 
Ik zal in ieder geval aan de klantenservice vragen om de email nogmaals naar jou toe te zenden. 
Heb je ter verduidelijking het bestelnummer (SOxxxxxxx) voor mij?

Vriendelijke groet, Paul

31 augustus 2017 om 17:20
SjardWillems Gebruiker

Kan ik hier mijn SOxxxxx nummer neerzetten dat je het voor mij navraagt?

30 augustus 2017 om 23:39
SjardWillems Gebruiker

Ik heb ook gekeken, niets binnen!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.