29 juni 2017 om 00:00
iBOOD

2x Voucher - Gepersonaliseerd Kinderboek Story of my Name

2x Voucher - Gepersonaliseerd Kinderboek

Maak er één voor je twee (klein)kinderen, laat de kleine er twee maken voor opa en oma…

Specificaties

Merk: Story of my Name
Type: 2x Voucher - Gepersonaliseerd Kinderboek

• Een gepersonaliseerd geschenk
  • Voor kinderen van 0–8 jr
  • Gedrukt op illustratie- en eco-vriendelijk papier

Je ontvangt van ons een mail met twee vouchercodes. Je gaat naar https://www.storyofmy.name/, kiest je boek en volgt de aangegeven stappen om je boek aan te maken. Als dit gedaan is kom je in het afrekenproces terecht waar je de codes in kunt wisselen. 
Geldig tot: 28-12-2017.

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is. Voor verdere informatie over verzending van je boek en verzendkosten zie de FAQ.
29 juni 2017 om 00:15
evdkieft Gebruiker

Het is een erg leuk idee en met die letters per pagina ook een erg mooie opzet, maar ik vind de gebruikte taal wel extreem knullig. Het verhaaltje loopt niet heel erg lekker en ik ergerde me helemaal groen en geel aan dat ze het woord jongetje consequent spellen als ‘jongentje’. Ik weet niet of jullie in contact staan met hun klantenservice, maar dat is natuurlijk extreem knullig.

4 juli 2017 om 12:40
crazyfist87 Gebruiker

Ik denk dat Ibood hier geen contact over heeft opgenomen. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice van Story of my name en krijg net een mail terug dat het woord ‘jongentje’  is aangepast nu naar ‘jongetje’. Net online gecheckt, dit is inderdaad aangepast.

29 juni 2017 om 03:06
scorpion31176 Gebruiker

Haha erg realistische reviews op hun eigen site van “happy” customers.
Als je naar de site gaat zie je onderaan een “Grace” en “Samantha” die met hun naam en foto een 5 sterren review doen met prachtige bla bla tekst. Je hebt bovenaan de pagina ook een knopje om de tekst naar Nederlands te zetten. Ineens staan er reviews van “Trudie” en “Marloes” met ook allen 5 sterren en dezelfde foto als hun Engelse tweeling zussen…

29 juni 2017 om 06:54
xxxMaverick Gebruiker

Das wel extreem knullig ja. Doe dan geen revieuw

29 juni 2017 om 08:22
tang Gebruiker

Als dat geen personaliseren is, dan weet ik het ook niet meer! 5 sterren voor de vertaler!

29 juni 2017 om 10:21
Lanithro Gebruiker

Sites waarop je zulke reviews ziet blijf ik altijd weg. Niet betrouwbaard komt het over bij mij. Nee laat maar zitten.

29 juni 2017 om 07:52
sparge Gebruiker

Verzenden is gratis lees ik. Het boek wordt dus ook gratis naar me toe gezonden als ik de voucher inwissel? Op hun site staat namelijk 2,49 gbp verzendkosten.

29 juni 2017 om 07:58
Moderator Jim Moderator

Hi sparge,

Het verzenden van de voucher is uiteraard gratis! Voor het boek zelf gelden wel verzendkosten; Zie ook even de FAQ over de verzendkosten van het boek zelf (onderaan de productpagina);
Voor verdere informatie over verzending van je boek en verzendkosten zie de FAQ.

Groetjes!

Jim

29 juni 2017 om 08:34
liesbeth.debrael Gebruiker

Hallo

Kan je beide boeken samen bestellen en dus maar 1 keer verzendkosten betalen? Of is moet je elk boek apart bestellen en dus ook 2 keer verzendkosten betalen?

Alvast bedankt voor de info!

Groetjes
Liesbeth

29 juni 2017 om 08:51
Moderator Jim Moderator

Hi Liesbeth!

Voor verzendkosten van de boeken kan je het beste onderstaande pagina even bekijken (je betaalt wel iets meer verzendkosten voor 2 boeken, maar niet twee keer :-)).
https://www.storyofmy.name/nl/content/11-Veelgestelde-vragen

Als ik je nog ergens mee kan helpen, hoor ik het graag!

Jim

29 juni 2017 om 09:06
Voodoo077 Gebruiker

En premium is dan met tracking en standaard niet? Of heeft dit enkel te maken met snelheid van leveren?

Bedankt voor je reactie.

29 juni 2017 om 10:10
Moderator Jim Moderator

Hi Voodoo077,

Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen; als ik zelf een order plaats krijg ik alleen de “Standaard” levering optie (dus ook niet de optie om Premium te kiezen). 

Groetjes,

Jim

6 juli 2017 om 11:47
Maartenvandemaele Gebruiker

Vouchers zouden verzonden zijn maar nog niets ontvangen…

6 juli 2017 om 15:28
Maartenvandemaele Gebruiker

ok gevonden, gewoon dat het een pdf is in bijlage. Niet gezien dat het een code is ergens midden in jullie mail. :o

1 mei 2018 om 11:40
sparge Gebruiker

Shit, vergeten vouchers in te wisselen. Geen reminders gehad helaas…

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.